Poliranje zuba i skidanje kamenca – zašto je važno i kada ga je potrebno raditi – artDENTAL

Redovitim odlaskom na preglede kod stomatologa i profesionalnim čišćenjem zuba, možete prevenirati bolesti desni, te održavati Vaše zube zdravima i bijelima!

Profesionalno čišćenje zuba sastoji se od skidanja kamenca, pjeskarenja i poliranja zubi.

Za više informacija uvijek nas možete kontaktirati popunjavanjem kontakt forme ili nas nazvati na 051 582 888.

Što je zubni plak?

Nakon konzumiranja hrane, na plohama zuba se nakupljaju mekane naslage koje predstavljaju plak na zubima.

Zubni plak čine:

• ostatci hrane,
  • bakterije i
  • razne komponente sline.

Plak na zubima se može odstraniti četkanjem s četkicom bez potrebe za profesionalnim čišćenjem. Potrebno je dva puta dnevno detaljno očetkati zube četkicom i pastom za zube kako bi se zubi očistili od plaka na zubima.

Ukoliko se zubni plak ne odstrani, on se već nakon 7 dana počinje stvrdnjavati, te tako nastaje zubni kamenac.

Što je zubni kamenac?

Zubni kamenac nije ništa drugo nego stvrdnute naslage hrane i bakterija koje se nisu odstranile na vrijeme. Na jednom formirani zubni kamenac puno se lakše skuplja novi zubni plak, a potom i puno lakše formira novi zubni kamenac.

Zubni kamenac postepeno dovodi do bolesti desni!

Prvo dolazi do upale i krvarenja desni (gingivitis) koji potom, nakon određenog vremena, prelazi u parodontozu. Parodontoza je velika upala oko zuba, koja dovodi do gubitka kosti, a naposljetku i do gubitka zuba

Zubni kamenac se ne može skinuti kod kuće, već se mora odstraniti profesionalno u stomatološkoj ordinaciji.

Zubni kamenac se razbija i odstranjuje posebnim ultrazvučnim instrumentima koji prskaju vodu. Zubni kamenac je potrebno odstraniti svaki put kada se stvori ili bar jednom u 6-12 mjeseci.

Kada se radi poliranje zuba, kako se odrađuje?

Samim odstranjenjem zubnog kamenca posao u ordinaciji nije gotov. Uvijek nakon odstranjenja zubnog kamenca potrebno je odraditi poliranje zuba.

Skidanje kamenca i poliranje zuba uvijek se odrađuju zajedno, te je prilikom poliranja potrebno detaljno ispolirati sve plohe zuba

Poliranje zuba nakon odstranjenja zubnog kamenca nužno je kako bi se odstranile zaostale grube čestice kamenca, te se time odgodilo nakupljanje novog kamenca.

Poliranje zuba odrađuje se rotirajućom četkicom i profesionalnom abrazivnom pastom za zube. Osim što se poliranjem uklanjanju zaostale čestice zubnog kamenca, poliranjem se također uklanjaju i površinske pigmentacije sa zuba.

Time se postiže bjeliji izgled samih zuba za čak dvije nijanse.

Skidanje kamenca i poliranje zuba bezbolni su zahvati! Nemojte čekati!

Teme koje bi vam mogle zanimati:

10 načina za poboljšati osmijeh – artDENTAL

Test: otkrij koliko su tvoji zubi zapravo zdravi – artDENTAL

Zdravstveni problemi koji mogu nastati uz bolesti zuba – artDENTAL

5 važnih preventivnih dentalnih tretmana za zdrave zube – artDENTAL, Kastav

Kako spriječiti razvoj paradentoze – centar dentalne medicine artDENTAL